دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آسمانی‌ترین عشق

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آسمانی‌ترین عشق

با کتاب آسمانی‌ترین عشق نوشته مهدی خدامیان آرانی به شیعه بودن خود افتخار کنید.

در قسمتی از کتاب آسمانی‌ترین عشق، می‌خوانیم:

امام با شنیدن سخنان پیرمرد اشک از چشمانش جاری شد. راستش را بخواهی هر کس در آن محفل بود اشکش جاری شد. پیرمرد یک عمر آرزویی داشته است و اکنون دیگر از رسیدن به آرزوی خود ناامید شده است، آن هم چه آرزویی، آرزوی فداکاری کردن و شمشیر زدن در رکاب امام زمان خویش ولی اکنون دیگر توان راه رفتن ندارد. او چه می‌توانست بکند، جز اینکه اشک بریزد و بر آرزوی از دست رفته خویش گریه کند. همه منتظر بودیم ببینیم که امام صادق (ع) چه جوابی به او می‌دهد.

تو همواره با ما خواهی بود، طاقت دوری یارم را ندارم، آنانی که بر منبرهای نوری می‌نشیند، کسانی که صورت‌های نورانی دارند، عبادتی که ادامه پیدا می‌کند، مگر شما عملی را می‌شناسید، چرا پیامبر گریه می‌کند؟ در سه لحظه شاد خواهی بود، آیا تو را شاد کردم، ستارگانی که در زمین منزل می‌کنند، از ترس روز قیامت در امان هستیم و آیا تو را بشارت بدهم از جمله عناوین کتاب "آسمانی ترین عشق "است.»

کلمات کلیدی: عقاید شیعه، امام شناسی، زندگی امامان، امامت، شناخت امامان معصوم، اهل البیت، شیعه شناسی، ویژه عاشورا، تشیع، مذهب شیعه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.