دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تفسیر باران - جلد 12

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تفسیر باران - جلد 12

کتاب تفسیر باران - جلد 12 (سوره‌های حجرات، ق، ذاریات، طور، نجم، قمر، رحمن، واقعه، حدید، مجادله، حشر، ممتحنه، صف) اثر مهدی خدامیان آرانی به صورتى است که گویا انسان امروزى با خدا گفتگو مى‌کند.

این سبک نوشتار را نویسنده بعد از نظرسنجى فراوان از جوانان، برگزیده است و گروه هدف هم در این کتاب، همان جوانان است، جوانانى که از ادبیات سنگین متن‌هاى دینى خسته شده‌اند و به آن هیچ رغبتى ندارند.

خدا قرآن را براى سعادت ما فرستاده است، وظیفه ما این است که قرآن را بخوانیم و به آموزه هاى آسمانى آن، عمل کنیم، ما باید مسائل زندگى مادى و معنوى و موضوعات خانوادگى و اجتماعى خود را با قرآن تنظیم کنیم و در پرتو آن حرکت نماییم.

در بخشی از تفسیر آیه 22 سوره حدید می‌خوانید:

روشن است که منظور از مرگ و بیماری در اینجا، چیزی است که من خودم باعث آن نبوده‌ام. اگر من خودم باعث بیماری یا مرگ خودم بشوم، این دیگر تقدیر نیست، بلکه عمل خود من است. (کسی که خودکشی می‌کند، خودش چنین اراده کرده است).

خدا فقط در روز قیامت درباره محدوده اوّل از من سؤال می‌کند، زیرا من مسئول کردار و رفتار خود هستم. خدا هرگز عمل مرا برنامه ریزی و تقدیر نمی‌کند، این خود من هستم که با اختیار خود، عمل و کردار خود را شکل می‌دهم.

کلمات کلیدی: تفسیر سوره طور، تفسیر سوره نجم، تفسیر سوره قمر، تفسیر سوره رحمن، تفسیر سوره واقعه، تفسیر سوره حدید، تفسیر سوره مجادله، تفسیر سوره حشر، تفسیر سوره ممتحنه، تفسیر سوره صف، شناخت قرآن، تفسیر قرآن، علوم قرآنی، تفسیر سوره حجرات، تفسیر سوره ق، تفسیر سوره ذاریات،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.