دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پایان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پایان

داستان کتاب پایان نوشته علیرضا بهنود درباره‌ی مردی است که همسرش با زیرکی تمام اموال او را غارت می‌کند و او را به زندان می‌اندازد، و در زندان مادرش که 10 سال پیش پسرش او را ترک کرده بود و سراغی از او نگرفته بود ضمانت او را می‌کند و آزاد می‌شود.

در قسمتی از کتاب پایان می‌خوانیم:

مادرم را می‌دیدم به تلویزیون نگاه می‌کرد، انگار فیلم یا سریال نشون میده، ولی تلویزیون برفک نشون می‌داد، با هیجان نگاه می‌کرد، ولی من صدای گزارشگر پخش فوتبال را می‌شنیدم، دقت می‌کردم که صفحه برفکی تلویزیون با صداش نمی‌خونه ولی ناگهان برق‌ها میرفت که یادمه مکرر به مدت طولانی می‌رفت و ناگهان تلفن زنگ می‌زد ولی مادرم بی تفاوت بود انگار تلفن زنگ نمی‌زنه و یکی تلفن رو جواب میداد، من کسی را نمی‌دیدم ولی می‌شنیدم که زنی میگفت بفرمایید و مردی می‌گفت وصلش کن بالا و بعد از چند لحظه سکوت، مردی پشت تلفن جواب می‌داد بله و مرد اولی می‌گفت حالش خوب نشده و بدون جواب ارتباط قطع می‌شد. این حالت در طول شش شبانه روز حدودا بیست بار تکرار شد. چند بارم مادرم صبحانه درست کرده بود و بعد خوردن که می‌ومدم اتاقم می‌گفت شام حاضره و چند بار بعد شام در یک لحظه روز می‌شد و می‌گفت نهار حاضره، به یقین می‌تونم بگم که برگشت سریع زمان به عقب و جلو رو می‌تونستم ببینم. حرف‌های هر کسی را که در مورد من صحبت می‌کردند می‌شنیدم. حتی یادم هست یک بار مادرم که در مورد من در مکانی دیگر صحبت کرده بودند را عینا به مادرم گفتم و خیلی تعجب کرده بود. کلا این شش روز پر بود از مسائلی که باورش برا خودم هم سخته تا بماند دیگران.

کلمات کلیدی: داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه پایان، دانلود داستان پایان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.