دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی خصم و داور

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی خصم و داور

در کتاب صوتی خصم و داور اثر شرلی جکسن هر دو شخصیت داستان دروغ‌های یکدیگر را می‌پذیرند و می‌کوشند حریم یکدیگر را حفظ کنند که برخورد شدید پیش نیاید و تعادل امور زندگی بر هم نخورد. البته ظاهرا بیشتر آدم‌ها حقیقت را می‌دانند، اما بر آن سرپوش می‌گذارند. عجب دنیای ترسناکی را شرلی جکسون تصویر می‌کند.

شرلی جکسن نویسنده آمریکایی بود. معروف‌ترین اثر وی داستان‌کوتاه لاتاری است که برای اولین بار در مجله نیویورک به چاپ رسید و از مشهورترین داستان‌های کوتاه قرن بیستم است.

در قسمتی از کتاب صوتی خصم و داور می‌شنویم:

یک روز عصر که امیلی جانسون از سره کار به اتاق اجاره‌ایه مبله‌اش بازگشت. وقتی دید سه تا از بهترین دستمال‌هایش از کشوی لباس‌ها گم شده‌اند، فورا فهمید باید کار چه کسی باشد و چه کار کند. شش هفته‌ای می‌شد این‌جا را اجاره کرده بود و در دو هفته گذشته هر از گاهی چیزهای کوچکی از اتاقش گم شده بودند. از چندتا دستمال‌هایش اثری نبود و همینطور سنجاق سینه‌ای که امیلی به ندرت از آن استفاده می‌کرد و آن را از توی جعبه شانسی برده بود.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صوتی خصم و داور، داستان کوتاه صوتی خصم و داور، کتاب صوتی خصم و داور، داستان کوتاه خصم و داور، کتاب گویا خصم و داور،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.