دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب چاقوی تیغه مخملی - جلد سوم

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب چاقوی تیغه مخملی - جلد سوم

جلد سوم کتاب چاقوی تیغه مخملی شامل کاریکلماتورهای ابوالقاسم صلح جو به قلم ابوالقاسم صلح جو به تحریر در آمده است.  کاریکلماتور، عضوی از خانواده طنز به شمار می‌رود که امروزه به‌سرعت جای خود را در ادبیات باز و با رشد چشمگیر خود، پیروان زیادی یافته است.

کاریکلماتور، مانند اشانتیونی از یک عطر خوب است و دارای دو ویژگی است:

1- کوتاهی

2- وارونه دیدن

کاریکلماتور، برداشتی است کاریکاتوریستی و طنزآلود از زندگی روزمره که بیشتر مبتنی بر بازی‌های زبانی است، یعنی پیش از آنکه برخاسته از مفاهیم باشد، متّکی به واژه‌ها است که از به‌کارگیری آرایه‌های ادبی، به موقعیت طنز می‌رسد.

 

کلمات کلیدی: دانلود کتاب طنز، کاریکلماتور، کاریکلماتورهای ابوالقاسم صلح جو، جملات کاریکلماتور، متن طنز، مجموعه جملات طنز، طنز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.