دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تفصیل المیزان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تفصیل المیزان

کتاب تفصیل المیزان نوشته علیرضا نبوی طباطبایی در باب قرآن این معجزه‌ی بیپایان و سرچشمه تعالی انسان است، که دارای ابعاد بسیار گسترده‌ای است که یکی از آن‌ها، اعجاز در کلمات است.

تاکنون تحقیقات زیادی درباره شناخت آن انجام شده و در همین راستا این تحقیق نیز با هدف استخراج کل صداها، حروف و لغات و مقایسه آن‌ها با یکدیگر و شمارش تعداد و تکرار آن‌ها در یک سوره و در کل قرآن کریم به طور تفصیل و با جزییات انجام یافته است. این تحقیق حاصل سه سال مطالعه، جمع آوری اطلاعات و طراحی نرمافزار می‌باشد که نتیجه آن به صورت جداول و دسته بندی‌ها مشخص شده است. لازم به توضیح است که تمامی نتایج حاصله بر مبنای متنی از قرآن کریم است که در این تحقیق آمده است. و ممکن است در مقایسه با متنی دیگر از قرآن کریم، تعدادی از صداها کمتر یا بیشتر باشند، که دلیل آن فقط در تایپ و ورود صداها به رایانه می‌باشد. ولی از نظر حروف و لغات، تا جایی که امکان داشته است سعی شده هیچ‌گونه خطایی وجود نداشته باشد. لذا اعداد به‌ دست آمده از تعداد و تکرار صداها احتمالاً دقیق نیست ولی اعداد حاصل از شمارش و مقایسه حروف و لغات دقیق است، هر چند که هیچ تحقیقی عاری از خطا نیست. هم‌چنین لازم به ذکر است که تمامی «واو» های ربط در این تحقیق به‌طور مستقل شمارش شده‌اند. امیدوارم توانسته باشم قدمی هر چند کوچک در راه شناخت بیشتر کلام خدا، برای خود و دیگران برداشته باشد.

کلمات کلیدی: تفصیل المیزان، دانلود کتاب تفصیل المیزان، ترجمه تفصیل المیزان، بیشترین لغات بکار رفته قرآن، لغات بکار رفته در قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.