دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب اسطوره‌ی معجزه‌ی یونانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب اسطوره‌ی معجزه‌ی یونانی

کتاب اسطوره‌ی معجزه‌ی یونانی اثر شروین وکیلی، باوری ریشه‌دار، فراگیر، مرسوم و نقد نشده که خاستگاه علوم، هنرها، ادبیات، دمکراسی سیاسی و فلسفه است را در یونان قرن چهارم تا ششم پیش از میلاد مورد بررسی قرار می‌دهد.

«اسطوره‌ی معجزه‌ی یونانی» سر آن دارد که با بازخوانی منابع باستانی به جا مانده از آن دوران و به ویژه تمرکز بر منابع یونانی نوشته‌شده در این مقطع تاریخی، تمدن یونان باستان را بازبینی کند و دستاوردهایش را در قیاس با آنچه به طور همزمان در ایران هخامنشی جریان داشته است، ارزیابی کند. بنابراین این متن را می‌توان یک تاریخ تحلیلی دقیق از سیاست، فرهنگ، جمعیت، اقتصاد و دین یونانیان باستان دانست. تاریخ تحلیلی نبردهای ایران و یونان و اندکنش فرهنگی این دو تمدن نیز در کانون‌ توجه این پژوهش قرار دارد.

کلمات کلیدی: مجموعه تاریخ تمدن ایرانی، یونان، تاریخ یونان، اسطوره یونان، فرهنگ یونان، آشنایی با کشور یونان، تمدن یونان، دانلود کتاب اسطوره‌ی معجزه‌ی یونانی، کتاب اساطیر یونان، نام یونان قدیم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.