دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب ظلم و عدل در کلام الله

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب ظلم و عدل در کلام الله

کتاب ظلم و عدل در کلام الله نوشته شهروز حسنی است.

این کتاب با جمع آوری آیاتی که به موضوع واحدی پرداخته شده است یک مرجع بسیار عالی است برای کسانی که می‌خواهند مفهوم کلمات قرآن را از دل قرآن و در فهم سایر آیاتی که آن کلمه به کار رفته است دریابند لذا به عنوان یک راه جدید برای پردازش مفهومی و عمیق به این معجزه جاوید پیامبر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در بخشی از کتاب می‌خوانید:

برخی هم آیات مبهم قرآن (نسبت به درک ناقص خودشان) را می‌گیرند و مدام روی آن مانور می‌دهند پس و پیش آن را هم نمی‌گویند و به قصد مسخره کردن کاملا شیک قرآن را مسخره می‌کنند.

برخی فقط به دنبال صناعات ادبی و ظاهر شیک و آهنگین قرآن می‌روند و فقط از آن قسمت قرآن لذت می‌برند و به بقیه‌اش کاری ندارند و اشتغال به ظاهر قرآن، آن‌ها را از کشف باطن آن غافل کرده است.

برخی قرآن را برای پز دادن می‌خواهند به دانشمندان غربی خرده می‌گیرند که شما خزعبلاتی که می‌بافید در مقابل قرآن ما هیچ ارزشی ندارد ولی در عمل حاضر می‌شوند تابع دستورالعملهای‌‌ همان خزعبلات گویان باشند، این دسته‌‌ همان غربزدگان، لیبرال مسلک، بعضا مقدس ماب هستند.

برخی به یک مفهوم قرآن می‌چسبند اگر چه در آن نکته خاص از خیلی‌ها جلوترند ولی از درک و اشراف کامل‌تر قرآن باز می‌مانند گویی ظرف معرفتشان اندازه یک لیوان است، برخی از مداحان جزء این دسته‌اند.

برخی چنان قرآن را در مجلدهای شکیل و زر ورق می‌نگارند و چاپ می‌کنند گویی ارزش آیات آن و مفاهیم متعلقه تغییر می‌کند.

کلمات کلیدی: کلام خدا، کلام الله، دانلود کتاب ظلم و عدل در کلام الله، دانلود رایگان کتاب ظلم و عدل در کلام الله، آیات قرآن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.