دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب انسان یک روزه

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب انسان یک روزه

امروزه کارکردن انسان ها علی الخصوص در ایران تبدیل به اقتصاد شده است و خبری از تولیدات سازنده و خلاقانه نیست ... فرد 12 ساعت در روز زیرماشین کار میکند و در قبال آن پول اندک و ناچیزی را دریافت می کند.

با مروری به زندگی کارآفرینان می بینیم که آن ها اصلا کار نمی کنند .... هرکس که کمتر کار میکند و اصلا فکر ندارد درآمد بیشتری را کسب می نماید.  

موفقیت به معنای وفاق با طبیعت است نه زیادی جان کندن ... عده ای می گویند خوب اگر کار نکنی میمیری.

متأسفانه این عده زندگی را تنها در مواد خلاصه میکنند و حاضر به هیچ  ریسکی برای پیشرفت در زندگی خود نیستند.

این طرز فکر هم کاملا غلط است که میخواهی مکانیکی یادبگیری باید بروی جائی کار کنی یا برق را باید حتما کارکنی. تمام این امور بیشتر ور رفتن با ابزارهاست. ما از کجا فهمیدیم که باید با فازمتر از وجود جریان برق مطلع شویم؟ چون فازمتر را دست افراد دیدیم که با آن از وجود یاعدم وجود جریان برق مطلع میشوند .... یا از کجا فهمیدیم که پمپ بنزین قسمت عقب ماشین و زیر صندلی عقب اتومبیل است؟ چون باک بنزین را دیدیم و گشتیم و در قسمت جلو نیافتیم و گفتیم بغل باک باید باشد آن جا هم ندیدیم و عاقبت زیر صندلی عقب یافتیم.

کلمات کلیدی: کارآفرینی، دانلود کتاب کارآفرینی، کسب درآمد، کسب و کار،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.