دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب داستان صوتی خون و شن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب داستان صوتی خون و شن

راوی: امیر اردلان داودی

ارنست همینگوی در ۲۱ ژوئیه ۱۸۹۹ در آمریکا متولد شد. پدرش کلارنس یک پزشک و مادرش گریس معلم  پیانو و آواز بود. ارنست تابستان‌ها را به همراه خانواده‌اش در شمال  میشیگان به سر می‌برد و در همان‌جا بود که او متوجّه علاقه شدید خود به ماهیگیری شد.

سبک ویژهٔ او در نوشتن او را نویسنده‌ای بی‌همتا و بسیار تأثیرگذار کرده بود. در سال ۱۹۲۵ نخستین رشته داستان‌های کوتاهش، در زمانهٔ ما، منتشر شد که به خوبی گویای سبک خاص او بود. خاطراتش از آن دوران که پس از مرگ او در سال ۱۹۶۴ با عنوان «عید متغیر» انتشار یافت، این کتاب برداشتی شخصی و بی‌نظیر از نویسندگان، هنرمندان، فرهنگ و شیوه زندگی در پاریس  دهه 1920است.

ارنست همینگوی بیشتر عمرش سرگرم ماجراجویی بود. از زخمی‌شدن در ایتالیا بر اثر اصابت ۲۰۰ تکه ترکش‌گلوله نیروهای اتریشی در خلال جنگ جاهنی اول تا شرکت در خط مقدم جبهه‌های جنگ داخلی اسپانیا یا سفرهای توریستی به حیات‌وحش آفریقا  تا ماهیگیری  و شکار حیوانات وحشی و زندگی در کوبا.  سرانجام نیز با اسلحه شکاری خودکشی کرد.

نویسنده در این داستان کوتاه تحت تاثیر مهمان نوازی شرقی قرار گرفته و بخوبی آن را به رشته تحریر در آورده حتا وقتی که مهمان دچار خطا می شود و......

زمان 15 دقیقه

کلمات کلیدی: کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی، دانلود کتاب صوتی داستان، کتاب ارنست همینگوی، دانلود کتاب خون و شن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.