دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب امنیت بیشتر با پروتکل SSL

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب امنیت بیشتر با پروتکل SSL

پروتکل SSL برای اولین بار توسط شرکت Netscape به منظور انتقال اطلاعات به صورت امن بین دو نقطه در اینترنت تهیه شد و سپس توسط دیگر مرورگرها از جمله IE نیز مورد استفاده قرار گرفت. سپس پروتکل مذکور توسط شرکت Internet Engineering Task Force)IETF) به عنوان استاندارد تعریف شده و به ثبت رسید.
بنا بر پروتکل SSL، اطلاعاتی که میان مرورگر و وب‌سایتی که در حال مرور شدن است، مبادله می شود، به وسیله‌ی کلید های خصوصی (private key) رمزنگاری شده و در صورتی که در طول مسیر اطلاعات استراق سمع شوند، قابل استفاده نخواهند بود. به همین جهت است که از پروتکل مذکور برای کاربردهای تجاری استقبال خوبی به عمل آمده است. ...
 
 

کلمات کلیدی: SSL protocol، امنیت شبکه، امنیت در سایت، رمزنگاری، رمزگزاری اینترنتی، انتقال داده امن،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.