دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راهنمای جامع کبد چرب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راهنمای جامع کبد چرب

یکی از فعالیت های مهم کبد، ذخیره سازی و سوخت و ساز چربی ها در بدن است. کبد طبیعی حاوی حدود 5کیلوگرم چربی خالص در 100 گرم وزن خود می باشد. هر گاه مقدار چربی در کبد بیش از 5درصد وزن آن افزایش یابد، به این حالت کبد چرب گفته می شود.

کبد پرب بیماری شایعی در جامعه است و در نتیجه بسیاری از بیماری ها و یا حالت های بد تغذیه ای در بدن ایجاد می شود. انباشته شدن چربی در سلول های کبدی می تواند به التهاب این سلول ها منجر به بروز بد چرب می شوند.

آگاهی داشتن درباره کبد چرب، علل و عوامل خطر تاثیر گذار در ایجاد و پیشرفت آن می تواند در کاهش ابتلا و یا درمان به موقع نقش داشته باشد.

کلمات کلیدی: راهنمای جامع کبد چرب، بیماری های کبد، درمان بیماری های کبدی، مشکلات کبدی، تشخیص بیماری کبد چرب،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.