دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کشف آسیب پذیری در وبسایت ها و نرم افزارهای تحت وب

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کشف آسیب پذیری در وبسایت ها و نرم افزارهای تحت وب

مرور آموزش های مبحث کشف آسیب پذیری در وبسایت ها و نرم افزارهای تحت وب

میزان استفاده از برنامه های تحت وب (Web Application) و نیز وبسایت ها در اینترنت روز به روز در حال گسترش است و موضوعات و ایده های جدیدی برای ایجاد یک وبسایت از سوی افراد مطرح می شوند. هرکسی با هر شغل و در هر رده سنی با توجه به نیاز خود و استفاده ای که از اینترنت دارد، اقدام به راه اندازی یک وبسایت می کند. از افراد حقیقی و حقوقی که قصد حضور در اینترنت برای انتشار اطلاعات و معرفی محصولاتشان گرفته تا دانش آموزان و دانش جویان همگی به نوعی از وبسایت های اینترنتی استفاده میکنند.

در این بین نفوذگران نیز در بین بازدیدکنندگان این وبسایت ها قرار دارند و با اهداف مختلفی مانند نشان دادن ضعف ها و اشکالات امنیتی موجود یا انجام یک عملیات خرابکارانه و سرقت اطلاعات به این وبسایت ها نفوذ می کنند. این افراد با بهره گیری از تکنیک ها و فنون خاص و نیز سوء استفاده از آسیب پذیری های موجود اقدام به نفوذ میکنند.

ما در این کتاب قصد داریم تا شما را با این فنون و تکنیک ها برای کشف آسیب پذیری و ضعف و اشکال موجود در وبسایت ها آشنا و ابزارهای مورد استفاده برای این امور را معرفی و نحوه کارشان را شرح دهیم.

کلمات کلیدی: Web Applications Vulnerability Detection Tutorials، امنیت وب سایت، Web Application، نرم افزارهای وب، هک کردن، هک وب سایت،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.