دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب فرهنگ لغات کارآفرینی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب فرهنگ لغات کارآفرینی

فرهنگ لغات کارآفرینی (به همراه تعاریفی از برخی از اصطلاحات) Entrepreneurship Dictionary

پس از بررسی های متون، کتاب ها، مطالب و مقالات گوناگون پیرامون آموزش کارآفرینی و طرح های کسب و کار به این نتیجه رسیدیم که متاسفانه در ایران وجود کتابی که به طور تجمیع و اختصاصی اصطلاحات لاتین در زمینه کارآفرینی، مدیریت و کسب و کارها نوآورانه برای علاقمندان، دانشجویان رشته ها، گرایش های مختلف (بالاخص کارآفرینی)، مدیریت و ... را یک جا ارائه نماید بسیار کمرنگ است. از این رو بر آن شدیم تا تمامی اصطلاحات مورد نیاز را در یک جلد کتاب گردآوری نموده و در اختیار تمامی علاقمندان و دانشجویان گرامی قرار دهیم.
اگر چه در این کتاب سعی شده است که از نظرات اساتید و صاحب نظران این علم و فن و موضوعات پیرامون در جهت جمع آوری و چیدمان استفاده شده است اما به طور یقین این مجموعه دارای نقایص بسیار است که امیدواریم با نظرات شما دانشجویان، اساتید، کارآفرینان و سایر علاقمندان محترم نقایص به بهترین نحو بر طرف گردد.

کلمات کلیدی: طرح کسب و کار، لغات تخصصی کارآفرینی، اصطلاحات کارآفرینی، فزهنگ لغت تخصصی، لغات کارآفرینی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.