دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درباره مبارزه ی طبقاتی کارگران ایران

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درباره مبارزه ی طبقاتی کارگران ایران

این نوشته را رضا شهابی از اعضای سندیکای اتوبوسرانی تهران و حومه قبل از بازگشت به زندان اوین منتشر کرده است. همان طور که خود نویسنده در متن اشاره کرده است هر نویسنده و یا فعال کارگری ممکن است در دوره ای بر خلاف منافع هم سرنوشتان خود حرکت کند و این خطر با توجه به حوادث اخیر درون جنبش کارگری نگرانی های جدی ای ایجاد کرده است ولی این مانع آن نمی شود که پیشاپیش آثار کارگران آگاه و مبارزی که اکنون در جدال و مبارزه حضور مستقیم دارند را نادیده گرفت.
رضا شهابی اکنون و در این متن به گمان ما چهارچوبی صحیح را ترسیم کرده است که می تواند پایه ی حرکتی سراسری و گسترده در شرایط کنونی پراکندگی در سطح جنبش کارگری ایران قرار گیرد. بی تردید انتقاداتی شاید از سوی ما متوجه مراودات و مواضع ایشان هم باشد اما به طور کلی انتشار این متن را در سطحی گسترده و در آستانه ی فرا رسیدن روز جهانی کارگر مفید و موثر می دانیم.

 

کلمات کلیدی: کارگران در ایران، اتوبوسرانی، مشاغل، جنبش کارگری ایران،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.