دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب کار و پیشه و پول

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب کار و پیشه و پول

تاکنون بارها در زمینه کار و پیشه و پول سخن رانده ایم و اینک میخواهیم آنچه در این زمینه گفته ایم و گفتنیست در این کتاب فراهم گردانیم. چیزیکه هست زبان فارسی که در دیگر زمینه ها نارسا بوده، در این زمینه نارساتر میباشد و بسیاری از معنی هاست که واژه برای آن نیست و ما ناچار بوده ایم واژه هایی پیدا کنیم یا از خود بگذاریم و این واژه ها گذشته از آنکه معنایش از خود سخنها پیداست در پایان کتاب یکایک زندیده شده.

کسانی این کار را بما ایراد میگیرند و با زبان آخوندی چنین میگویند: زبان برای تفهیم و تفهم است. مگر ما ها که این کلمه های جدید را استعمال نمیکنیم نمیتوانیم ادای مقصود نماییم؟

ولی ما پاسخ این ایراد را در جای خود داده ایم. بی گفتگو هر زبانی باید با واژه های خود گردد و دارای سامانهایی باش د. این سخن ماننده آنست که امیربهادرها و نیرالسلطانها بمشروطه و قانون اساسی ایراد گرفته میگفتند: باید مملکت را اداره کرد؟!.. مگر تاکنون که این مشروطه و قانون اساسی نبود، مملکت اداره نمیشد؟ !.. مگر پدران ما که اسم مشروطه یا قانون اساسی را هم نشنیده بودند زندگانی نمیکردند؟!

کلمات کلیدی: دولت ایران، سیاست ایران، کار و پیشه، اوضاع کار در ایران، مشاغل، عوامل بیکاری، احمد کسروی، اعتقادات کسروی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.