دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آموزش کوهنوردی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش کوهنوردی

کوهنوردی یکی از ورزش‌ها یا از جمله تفریحات است. برای برخی نیز کوهنوردی به عنوان شغل اصلی یا بخش الزامی شغل اصلی است. به بالا رفتن یا پایین آمدن به صورت پیاده از ارتفاعات طبیعی کوهنوردی گفته می‌شود. کوهنوردی می‌تواند به صورت راهپیمایی، کوه‌روی، کوهپیمایی و صعود به قلل مختلف و یا صخره‌نوردی انجام گیرد.

در کتاب حاضر که به آموزش کوهنوردی می پردازد با موارد زیر آشنا می شوید:
تاریخچه، ابزارهای کوهنوردی، لذت کوهنوردی، مدیریت در برنامه های کوهنوردی، مهارت های روانشناسانه در مدیریت کوهنوردی، اصول تغذیه در کوهستان، چطور خود را برای کوه پیمایی آماده کنیم، جهت یابی در طبیعت، اصول هم هوایی در ارتفاع، اصول گام برداری و پیاده روی صحیح در کوهنوردی، آشنایی کوهنوردان با مارها، برنامه تمرینی برای افزایش قوای جسمانی در کوهنوردی، تغذیه مناسب برای یک برنامه کوهنوردی یک روزه سنگین، رایچ ترین سوالی که از کوهنوردان پرسیده می شود.
 

کلمات کلیدی: ورزش کوهنوردی، تاریخچه کوهنوردی، کوهنوردی، آشنایی با ورزش کوهنودی، آموزش کوهنوردی، کوهنوردی حرفه ای، ابزارهای کوهنوردی، اصول کوهنوردی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.