دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب روز استثنائی المر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب روز استثنائی المر

ویراستار: آرش حسینیان
چاپ اول: اینترنتی/ دی 1393
ناشر: Anderson Press, 2009

اِلمر، فیل چهل تکه، از اولین حضورش در سال 1989 تا به امروز محبوب کودکان بوده است. "روز استثنائی اِلمر" آخرینِ کتاب از این مجموعه‌ی کلاسیک است. دیوید مک‌کی، از زمان انتشار اولین کتابش در سال 1964، یکی از پیشگامانِ کتابهای کودکان در دهه‌های اخیر بوده است. کتاب‌های وی، به زبان‌های بسیاری در سراسر دنیا منتشر شده‌ است و در بسیاری از برنامه‌های تلویزیونی نیز از آنها استفاده شده است.  
او عمدتاً به دلیلِ خلقِ شخصیتِ اِلمر "فیل چهل‌تکه" مشهور است. وی هم‌اکنون گاهی در لندن و گاهی در جنوب فرانسه زندگی می‌کند.

"برای فیل‌ها، دوباره روز اِلمر نزدیک است و آن‌ها در حالِ آماده کردنِ خودشان برای شرکت در جشنِ‌ِ المر هستند. اما شور و هیجان فیل‌ها دردسرساز می‌شود و سروصدایشان دیگر حیوانات را آزرده می‌کند. برای همین اِلمر قوانین را تغییر می‌دهد و از همه‌ی حیوانات دعوت می‌کند تا در جشن شرکت کنند. حیوانات هم با حضورِ منحصر به فردشان، اِلمر را سورپرایز می‌کنند."

کلمات کلیدی: دانلود داستان، دانلود داستان کودکان، داستان کودک، دانلود کتاب داستان برای بچه ها، داستان مصور، دانلود داستان تصویری، داستان ترجمه شده،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.