دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب نگاهی به زبان انگلیسی از دیدگاه زبان شناسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب نگاهی به زبان انگلیسی از دیدگاه زبان شناسی

زبانشناسی یکی از رشته های علمی است که اساسا به تحقیق و مطالعه پیرامون زبان های بشری می پردازد. این شاخه از دانش با پژوهش در حوزه های پیدایش زبان - دستور آواشناسی واج شناسی واژه شناسی و نحو - تلاش در توجیه فرایند پیچیده ی زبان دارد. بدیهی است توانایی انسان به عنوان تنها موجود بیولوژیک در طبیعت در به کارگیری زبان مطالعات زبان شناختی قابل توجهی را طلب می کند که این مطالعات علیرغم گستردگی و به کارگیری فناوری های مدرن و پیشرفته کماکان در مراحل آغازین خود قرار دارند. در گستره ی شناخت ماهیت وجودی زبان - تلاشی که از ادوار کهن آغاز شده و تا کنون سیر تکاملی خود را می پیماید - دستاوردهای این پژوهش عمدتا" در راستای توجیه انتزاعی این پدیده مورد استفاده قرار گرفته و پیروآن آرائی گوناگون همراه با نظریاتی متنوع را در پیش روی پژوهشگران قرار داده است براین اساس پس از مطالعه ی نکات خاص دستوری در فصل اول  شاخصه‌های آوایی زبان در دومین فصل مورد بررسی قرارگرفته وفصل سوم به کلیت های عمومی ومشترک میان زبان های بشری همراه با شاخصه های زبان انگلیسی به عنوان یکی از پروقوع ترین و رایج ترین نمونه ی زبانی پرداخته است. در فصل چهارم فرایند های پیدایش واژگان زبان و نمونه های رایج واژگان زبان و نمونه های آن در زبان انگلیسی مورد ارزیابی قرارگرفته تا مقدمه ای بر آغاز بخشی از بررسی مقابله ای ساخت زبان که در فصل پنجم مورد بحث قرار خواهد گرفت باشد. درفصل پایانی نیز جنبه های نگارشی و قراردادی زبان مورد معرفی قرارگرفته اند تا دانشجویان را با روش های نگارشی قراردادی زبان بیش از پیش آشنا کنند.

کلمات کلیدی: افعال فارسی، دستور زیان فارسی، آیین نگارش، آوا شناسی، واج شناسی، سبک های زبان، واژه شناسی، اصول پاراگراف نویسی، زبان شناسی، دستور زبان، نشانه گذاری، دستور زبان انگلیسی، گرامر، آموزش گرامر انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.