دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب هشت کادو: نگاهی نو به شیوه‌ های عشق‌ ورزی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب هشت کادو: نگاهی نو به شیوه‌ های عشق‌ ورزی

نگاهی نو به شیوه‌ های عشق‌ ورزی

در زمانی که کانون خانواده مورد هجمه فیلم های ماهواره ای قرار گرفته خواندن این کتاب به تفکر و بنیان خانواده کمک می کند.

من مرد هستم هر صبح بیدار می شوم، پنجره را باز می کنم و از قاب پنجره ی خانه ام زندگی را با همه ی زیبایی هایش مردانه می نگرم. اما با همه ی زمختی ام در نهفت من احساس هم موج می زند، تا بدان اندازه که قول می دهم هرگاه تعداد خوانندگان این دفتر  از مرز یک میلیون نفر گذشت، تما حواسم را جمع کنم و تمام احساسم را به میدان آورم و دفتری باز کنم زنانه. دوست دارم چنان بیندیشم و چنان به فراز و نشیب زندگی مشترک نگاه کنم که زن می نگرد. این کار را خواهم کرد.

در این دفتر، شیوه های عشق ورزی در هشت بند بیان شده است. نویسنده هرچند ناشی یا تازه کار باشد، در انتخاب جملاتش دقیق است تا پرده حیا دریده نشود. این دفتر کاریست هنری.

پیشنهاد بدون اغراق نویسنده این است که هر روز بندی از این دفتر را بخوانید و تکرارش کنید و هر بار معجزه راببینید. این کادویی برای شماست.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب ادبی، دانلود کتاب ادبی، متن عاشقانه، دانلود pdf متن ادبی، شیوه‌ های عشق‌ ورزی، آموزش خانواده، رفتار در خانه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.