دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF داستان های دارابگرد

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی داستان های دارابگرد

مقدمه ناشر

در عصر مدرنیته و زندگی ماشینی امروزه، مشغولیات و سرگرمی‌های کاذب به خصوص برای جوانان روز به روز بیشتر شده و آنان را از تاریخچه و سرگذشت شهرها و مردمان این مرز و بوم در روزگاران نه چندان دور، غافل می‌کند.

از همین‌رو، نویسنده‌ی این کتاب با پرداختن و یادآوریِ چگونه زیستن، رفتارهای اجتماعی و تلاش برای معاش در شهر دارابگِرد در روزگاران قدیم، با زبان ساده و با تکیه بر ادبیات فولکلوریک همان منطقه به شیوه‌ی روایت داستانی، این مهم را به شایستگی انجام داده و یاد و ایام و خاطرات گذشته را زنده کرده است.

مطالعه‌ی این کتاب که با نثری روان و جذاب نگاشته شده، خواننده را با زوایای گوناگون محیط اجتماعی، اقتصادی آن دوران آشنا ساخته و همچنین تهیه‌ی واژه‌نامه و گویش‌های محلی که به کوشش نویسنده‌ی کتاب انجام شده، هرچه بیشتر این نوشتار را غنی می‌سازد.

آلبوم تصاویر و اماکن تاریخی و باستانی شهر داراب که پیوست کتاب است، جهت آشنایی هرچه بیشتر پژوهشگران و علاقمندان میراث گذشتگان ایران‌زمین می‌باشد.

آشیانه کتاب - مجید عطایی

 


فهرست
مقدمه‌ی ناشر
پهلوان کَل مورو
آب بسته نبات
حسن آقای راستگو
دایی شوفر
دلاور بی یاور
عربِ سپیده
سخنی کوتاه پیرامون دارابگرد
برجای ماندههای تاریخی دارابگِرد:
منابع:
واژهنامه
گویشهای دارابی
آشنایی با نویسنده
آلبوم تصاویر و اماکن تاریخ

کلمات کلیدی: داستان، کتاب داستان، داستان کوتاه، شهر دارابگرد، رفتارهای اجتماعی، گویش های محلی، شهر داراب، آشیانه کتاب، اماکن تاریخی شهر داراب، درباره دارابگرد،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.