دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF آموزش گام به گام ساخت هاست محلی تا انتقال سایت به هاست

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی آموزش گام به گام ساخت هاست محلی تا انتقال سایت به هاست

حتما میدانید برای اینکه وب سایت خودتان را بر روی اینترنت منتشر کنید نیاز به میزبان یا به عبارتی نیاز به هاست دارید! خب حالا این هاست یعنی چی؟ هاست به معنای مقدار فضایی از اینترنت است که شرکت های هاستینگ به شما در قبال هزینه ای اندک ارائه میدهند و شما میتوانید فایل های سایت خود را در ان آپلود کنید. خب یکی از مهمترین این فایل ها   نرم افزار سیستم مدریت محتوا یا به عبارت ساده تر بخوام بگم همون سایت ساز شماست. این نرم افزار تحت وب پس از نصب به شما این اجازه را میدهد که به راحتی در عرض یکی دو ساعت سایت خود را بسازید خب پس از نصب شما برای ساخت حتما باید به اینترنت متصل باشید در غیر این صورت نمیتوانید سایت خود را بسازید حالا در این جا دو مشکل پیش روی ماست یک اگر سرعت اینترنت ما پایین باشد ساخت سایت یک امر خسته کننده میشود و دوم هزینه ای است که شما برای متصل بودن به اینترنت بپردازید در این جا تنها این است که شما باید سایت خود را در یک هاست محلی یا به عبارتی یک لوکال هاست (local host) نصب کنید سپس آنرا را به هاست اصلی منتقل کنید احتمال دارد در این جا دو سوال برای شما پیش بیاید یک این که چگونه میتوان یک لوکال هاست را ایجاد کرد و دو اینکه چگونه میتوان این سایت را که در لوکال هاست طراحی شده را به هاست اصلی منتقل کرد؟شما پس از خواندن این کتاب به  هر دو سوال به راحتی پاسخ میدهید.

 

فهرست
مقدمه
نرم افزار xampp و wamp server
دانلود نرم افزار xampp
نصب نرم افزار xampp
فعال کردن نرم افزار xampp
قرار دادن فایل های سایت در xampp
دانلود نرم افزار wamp server
نصب نرم افزار wamp server
فعال کردن نرم افزار wamp server
قرار دادن فایل های سایت در wamp server
جمع آوری فایل های سایت در قالب یک فایل ZIP
Export کردن دیتابیس از لوکال هاست    
Import کردن فایل دیتابیس در دیتابیس هاست
آپلود کردن فایل ZIP در روت اصلی هاست
ویرایش فایل configuration.php
آموزش خرید هاست و دامنه

کلمات کلیدی: آموزش ساخت هاست محلی، آموزش ساخت لوکال هاست، آموزش انتقال سایت به هاست، آموزش نرم افزار xampp، آموزش نصب نرم افزار xampp،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.