دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF مجموعه سوالات استخدامی ادارات و سازمان ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی مجموعه سوالات استخدامی ادارات و سازمان ها

کتابی که پیش روی شماست مجموعه سوالات استخدامی ادارات و سازمان ها است که بصورت چهار گزینه ای می باشد و پاسخ صحیح در همان قسمت سوالات نوشته شده است تا مطالعه این مجموعه برای شما سهل و آسان باشد. مطمئن باشید این مجموعه راهنمای خوبی برای موفقیتهای شما خواهدبود. با مطالعه این مجموعه به اهدافتان نزدیکتر خواهید شد.

 

فهرست مطالب
مقدمه
مجموعه سوالات زبان و ادبیات فارسی
مجموعه سوالات معارف اسلامی
مجموعه سوالات زبان انگلیسی عمومی
مجموعه سوالات کامپیوتر
مجموعه سوالات هوش و استعداد
مجموعه سوالات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانون

کلمات کلیدی: مجموعه سوالات استخدامی زبان و ادبیات فارسی، مجموعه سوالات استخدامی، مجموعه سوالات استخدامی کامپیوتر، مجموعه سوالات استخدامی هوش و استعداد، مجموعه سوالات سیاسی، اجتماعی و مبانی قانون، مجموعه سوالات استخدامی زبان انگلیسی عمومی،

  • به دلایل قانونی لینک دانلود این کتاب حذف شده است
کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.