دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF بهترین راه های یادگیری لغات انگلیسی

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی بهترین راه های یادگیری لغات انگلیسی

یادگیری لغات انگلیسی یکی از مهمترین بخش های یادگیری این زبان است. اما نکته ای که در این جا حائز اهمیت است روش های یادگیری لغات است. از آنجا که لغات انگلیسی بسیار فرار بوده و اگر لغتی را در پس از یادگیری زیاد به کار نبریم یه زودی از ذهنمان می رود.

حال آنکه می توانیم با روش های خوب و کاربردی لغات به ذهن سپرده شده را بیشتر در حافظه نگه داریم و بهترین استفاده را از آنها ببریم. زبان انگلیسی دارای لغات فراوانی است پس هیچگاه تصور نکنید که قادر به یادگیری تمامی لغات خواهید بود؛ ما تنها باید کاربردی ترین لغات انگلیسی را با روش های مناسب فرا بگیریم. در این کتاب سعی شده است تا بهترین روشهای یادگیری لغات را به شما آموزش دهیم.

با استفاده از این کتاب خواهید توانست لغات انگلیسی را مدت زمان بیشتری در حافظه خود نگاه دارید.

 

فهرست مطالب

پیشگفتار

چند نکته ضروری

آموزش لغت از طریق Pictionary

آموزش لغات انگلیسی به روش  Detail

یادگیری لغت از طریق Word Family

یادگیری لغات از طریق Classification

کلمات کلیدی: یادگیری لغات انگلیسی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش زبان، آموزش یادگیری لغات انگلیسی، یادگیری لغات انگلیسی، زبان انگلیسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.