دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان HTML کتاب پیش گویی های امام علی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیش گویی های امام علی

یکى از دلائل آشکار نبوت و یا امامت ، خبرهاى است غیبى که از جانب خداوند متعال در اختیار ایشان قرار مى گیرد. اینگونه اخبار در قرآن مجید و سخنان پیامبر بزرگوار اسلام (صلى الله علیه و آله و سلم ) و پیشوایان معصومین علیه السلام بطور گسترده ذکر شده است . یادآورى و مطالعه اینگونه روایات علاوه بر اینکه سبب شناخت بهتر پیشوایان دین مى گردد و این خود در مکتب اهل البیت علیه السلام و هر مکتبى یک اصل مهم به شمار مى آید، زیرا طبیعت هر انسانى با شناخت کمالات رهبران خود به طرف آنها جذب مى شود، علاقه او بیشتر شده و این علاقه معنایش اطاعت و هماهنگى با رهبران دینى است که پایه هر موفقیتى به شمار مى رود. گذشته از این امر، پیشگوئیهاى رهبران دینى در حد یک معجزه سبب تقویت ایمان و باور قلبى مردم به حقانیت دین و رهبرى آن مى گردد. از این نظر بر آن شدیم تا پاره اى از این اخبار را از پیشتاز این میدان و خداوند علم و تدبیر یعنى امیرالمؤمنین علیه السلام ذکر کنیم تا هر چه بیشتر در ترویج دین و مکتب اهل البیت و شناختن معصومین ، به ویژه امیرالمؤمنین علیه السلام توفیق یابیم .

کلمات کلیدی: کتاب پیش گویی های امام علی، پیش گویی های امام علی، پیش گویی های حضرت علی، آیا امام علی علم غیب داشت، امام علی، علم غیب حضرت علی، علوم امام علی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.