دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب رمان ماهی سفید

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب رمان ماهی سفید

کتاب رمان ماهی سفید در مورد دختری است به اسم نیلگون که با مادر و مادربزرگش زندگی معمولی دارد تا اینکه همراه دوست صمیمی‌اش آرام، وارد دانشگاه هنر می‌شوند.

با ورود به دانشگاه آدم‌های جدیدی رو ملاقات می‌کنند که از طرف آن‌ها پیشنهاد کار توی به کافه به آن‌ها داده می‌شود. کافه پلاک چهار یک کافه شلوغ و پر ماجراست. آدم‌هایی که آنجا کار می‌کنند درگیر اتفاقاتی که در این کافه افتاده می‌شوند و سرنوشتشان به هم گره می‌خورد. نیلگون دختر آرام و ساکتی است که خیلی سخت با آدم‌ها ارتباط برقرار می‌کند و پشیمان شده که این کارو قبول کرده است. تصمیم می‌گیرد برگردد به زندگی عادی خودش که با آمدن فردی و اتفاقی که برایش می‌افتد راه برگشتی ندارد.

در بخشی از کتاب رمان ماهی سفید می‌خوانیم:

خانواده‌ی کوچک من تشکیل‌ شده از مامان، مادر جون که من مامانی صداش می‌کنم و آرام که خیلی وقت بود عضو این خانواده شده بود. خیلی بچه بودم که مامان و بابا از هم جدا شدن...من نه دعوایی یادمه، نه اذیت شدم...توافقی از هم جدا شدن. خواهرم نگین سه سال از من بزرگتربود، با پدرم زندگی می‌کرد شاید این هم یه توافق بود که تقسیم شدیم...خواهریم ولی زیادی غریبه‌ایم همیشه از دور همدیگرو می‌بینیم حتی شاید تعداد سلام کردنمون هم بیشتر از چهار یا پنج بار نباشه...
بابا بعد از طلاق ازدواج کرد، با زنی به اسم لیلا که پسری همسن نگین داره. گاهی فکر می‌کنم ما خوشبخت‌تریم یا اون‌ها؟!
اگر نگین بود می‌تونست به خوبیه آرام باشه؟ نمی‌دونم، جوابشون زیاد هم برام مهم نیست.
فعلا ذهنم درگیر نتیجه‌ی کنکوره.
کلی برنامه‌ریزی کردیم با آرام که یه جا قبول شیم حالا هرجا می‌خواد باشه اونش مهم نیست.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان رمان ماهی سفید، دانلود رمان ماهی سفید، دانلود رمان ماهی سفید، دانلود رمان ماهی سفید با لینک مستقیم، دانلود رمان ماهی سفید برای موبایل، رمان ماهی سفید، رمان ماهی سفید، pdf رمان ماهی سفید کامل، دانلود کتاب ماهی سفید با لینک مستقیم، دانلود کتاب ماهی سفید برای موبایل، دانلود رمان رایگان، رمان، دانلود رمان، دانلود pdf رمان، رمان ایرانی pdf، رمان pdf، دانلود رمان ایرانی، pdf عاشقانه، دانلود رایگان رمان عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه، رمان عاشقانه، دانلود کتاب عاشقانه، دانلود رمان عاشقانه ایرانی، رمان عاشقانه، دانلود رمان، رمان عاشقانه ایرانی، دانلود رمان اجتماعی، رمان اجتماعی، رمان اجتماعی ایرانی، دانلود pdf رمان ماهی سفید، دانلود پی دی اف رمان ماهی سفید،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.