دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب آموزش نرم افزار Microsoft Project 2007

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آموزش نرم افزار Microsoft Project 2007

نرم افزار Project Professional یکی دیگر از محصول کمپانی بزرگ مایکروسافت بوده و وظیفه آن مدیریت و کنترل پروژه های شما می باشد. انتخاب ترکیبی درست از منابع به صورت مجازی مهمترین و اصلی ترین کاری است که این نرم افزار برای شما انجام میدهد. همچنین این نرم افزار جهت بالا بردن همکاری تیم برای به دست آوردن نتایج قابل درک نیز مورد استفاده می باشد.شما می توانید توسط بخش Microsoft SharePoint به تیم خود متصل شده و از لیست کاری و میزان هماهنگی های انجام شده با خبر شوید. در کتابی که آماده کرده ایم بطور مختصر و مفید با این نرم افزار آشنا خواهید شد و نحوه کار با آن را خواهید آموخت.

کلمات کلیدی: مایکروسافت پروجکت، آموزش microsoft project 2007، آموزش project 2007، آموزش مایکروسافت پروجکت 2007، آموزش نرم افزار microsoft project، آموزش نرم افزار ms project 2007، آموزش نرم افزارهای جانبی آفیس 2007، آموزش کامل آفیس 2007، آموزش پروجکت 2007،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.