دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب طراحی آسان وب با دروپال

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب طراحی آسان وب با دروپال

کتاب طراحی آسان وب با دروپال نوشته‌ی رضا سروری، به آموزش نرم‌افزاری رایگان و کد باز به زبان پی اچ پی برای مدیریت محتوا، توسعه‌ی برنامه‌های کاربردی مبتنی بر وب و ایجاد بلاگ می‌پردازد که تحت مجوز جی پی ال منتشر شده است.

از این برنامه برای مدیریت محتوای بیش از ۱ درصد از صفحات وب استفاده شده است. از این سیستم مدیریت محتوا از وبلاگ‌های شخصی تا شرکت‌های تجاری، سیاسی و حتی دولت‌ها نیز استفاده شده است.

در بخشی از کتاب طراحی آسان وب با دروپال می‌خوانیم:

بسیاری از وب سایت‌ها باید به مدیریت تاریخ وقایع مختلف بپردازند. این وب سایت‌ها که متعلق به سازمان‌های دولتی و غیردولتی هستند باید به تعقیب وقایعی چون گردهمایی‌ها و همایش‌ها بپردازند. البته برخی از آن‌ها نیز متعلق به جوامعی هستند که اخباری خاص را از منابع مختلف پی گیری می‌کنند. البته مدیریت وقایع و تقویم‌ها کار دشواری است و برای انجام این کار ابزارهای مختلفی پیش بینی شده که هر کدام محدودیت‌هایی دارند.

دروپال با استفاده از ساختار منسجم سیستم، ماژول CCK ،View و ماژول مشارکتی Date، از روش‌های پیچیده‌ای برای مدیریت تقویم و وقایع استفاده می‌کند تا همه انتظارات از یک تقویم وقایع در وب سایت‌ها تامین شود.

کلمات کلیدی: آموزش سیستم مدیریت محتوا، آموزش سیستم مدیریت محتوا دروپال، آموزش سیستم مدیریت محتوا Drupal، کتاب آموزش سیستم مدیریت محتوا تحت وب دروپال، Drupal، سیستم مدیریت محتوا، سیستم مدیریت محتوا دروپال، سیستم مدیریت محتوا Drupal،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.