دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان pdf کتاب آشنایی با بیماری ایدز

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آشنایی با بیماری ایدز

سلامتی حق انسانها و تامین آن وظیفه ای فردی و عمومی است. تامین ، حفظ و ارتقاء سلامت جامعه ، رسالت همه حکومتها و شرط اولیه آن مشاهده همه افراد جامعه است شناخت عواملی ( بیماریها ، حوادث ، بلایا و ... ) که سلامت فرد و جامعه را تهدید میکنند اولین قدم درجهت حفاظت از سلامت انسانهاست. پس در این راستا و بر اساس این هدف نویسنده کتاب آشنایی با بیماری ایدز را تهیه کرده تا شما را با شیوه انتقال، آمار، پیش گیری، درمان و ... این بیماری مطلع نمایید. در این کتاب جامع درباره بیماری ایدز می توانید آمار مبتلایان از سال 1380 تا 1389 را نیز مطالعه نمایید.

کلمات کلیدی: درباره ایدز، پیش گیری از ایدز، آمار ایدز در ایران، آمار جهانی بیماری ایدز، ایدز و راه های درمان، اشنایی مقدماتی با ایدز، مقاله درباره ایدز، راه های پیشگیری از ایدز،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.