دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بی‌صورت

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بی‌صورت

الیسا شینمل در کتاب بی‌صورت، روایتگر داستان زندگی دختری به نام میزی است که بعد از سانحه‌ای دچار سوختگی می‌شود و تنها درمانی که برای کمک به او وجود دارد، پیوند صورت است. اثر که ژانری روانشناختی و عاشقانه دارد جوایز متعددی را نیز دریافت کرده است.

آخرین چیزی که در خاطر داشت، صحنه‌ی دویدنش در تپه‌های نزدیک خانه در یک صبح مه‌آلود بود. میزی تلاش کرد تا هر آنچه را که در خاطرش مانده، مانند قطعات پازل کنار هم بگذارد مگر این معمای ناگشوده برایش مفهوم شود. پیش از آن که به خانه برسد طوفانی شدید در گرفت، صائقه به سیم‌کشی‌های برق برخورد کرد و جرقه‌های آتش بود که بر سر او می‌بارید. این همه‌ی چیزی بود که میزی به خاطر داشت. کمی بعدتر از صحبت با پدر و مادرش متوجه شد که رعد‌وبرق به او اصابت کرده و دچار سوختگی شده است. به‌هرروی میزی آنقدر خوش‌شانس بود که واجد شرایط یک درمان پزشکی نادر باشد: پیوند صورت...

نوجوانان علاقه‌مند به رمان‌های روان‌شناختی و عاشقانه بی‌شک جذب این کتاب خواهند شد.

در بخشی از کتاب بی‌صورت می‌خوانیم

در اتومبیل، در مسیر گروه حمایتی که در زیرزمین یک کلیسای محلی برگزار می‌شود، پدر و مادرم در حال بحث کردن هستند. ابتدا تا حدودی امید داشتم که پدر اصرار کند اگر تمایلی ندارم، مجبور نیستم به این جلسه بروم. اما با وجود تمام ناراحتی و بی‌میلی‌ام، وقتی مسئله مربوط به من باشد، دوباره باهم متحد می‌شوند. برعکس، اکنون مثل همیشه درمورد مسائل بی‌اهمیت باهم بحث می‌کنند. پدر امروز صبح تخت را مرتب نکرد. فکر نمی‌کنم که در تمام بیست سال زندگی‌شان، حتی یک‌بار تخت را مرتب کرده باشد؛ اما امروز، به نظر می‌رسد که بالاخره مادر به آن پی برده است.

کلمات کلیدی: داستان و رمان عاشقانه نوجوان، داستان و رمان روانشناسی نوجوان، نامزد جایزه ادبی، کتاب پرفروش، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، نویسنده پرفروش، دانلود رمان روانشناختی، دانلود رمان عاشقانه، دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، رمان خارجی، ادبیات آمریکا، الیسا شینمل، آلیسا بی شینمل،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.