دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بادرنجبویه

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بادرنجبویه

کتاب بادرنجبویه نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، در مورد خواص و مضرات بادرنجبویه و روش‌های کاشت و پرورش آن صحبت می‌کند.

در بخشی از کتاب بادرنجبویه می‌خوانیم:

بادرنجبویه‌ها گیاهانی گلدار با نام عمومى "اژدها سر" یا "سر اژدهائی" (dragonhead) از جنس "دراکوسفالوم" (Dracocephalum) متعلق به خانواده نعناعیان یا "لامیاسه یا الابیاته" (Lamiaceae, Labiatae) می‌باشند که دارای ساقه‌هایی ایستاده با مقطع چهارگوش، شاخه و برگ‌های بسیار معطر و گل‌هایی زیبا به رنگ‌های آبی، بنفش و سفید هستند. این گروه از گیاهان بویژه طى 200 سال اخیر در جهت تأمین داروهای گیاهی سنتی، کاربردهای ادویه‌ای، جلب زنبوران عسل و مقاصد زینتی مورد توجه قرار گرفته و کشت و کار می‌شوند اما همچنان بخش اعظم نیازهای انسانی به آن‌ها از طریق برداشت از زیستگاه‌های طبیعی و حالت وحشی تأمین می‌شود که این موضوع می‌تواند دلیل مهمی بر اهمیت اکوسیستم‌های طبیعی در زندگی بشر امروزی باشد.

کلمات کلیدی: بادرنجبویه برای کلیه، خواص بادرنجبویه برای معده، خواص بادرنجبویه، فواید بادرنجبویه، عوارض بادرنجبویه، خواص بادرنجبویه برای قلب، کاشت بادرنجبویه، کاشت بادرنجبویه در گلخانه، بادرنجبویه، بادرنجبویه برای چی خوبه، کاشت بادرنجبویه در گلدان، pdf کشت بادرنجبویه، خواص و مضرات بادرنجبویه، خواص بادرنجبویه برای تخمدان، خواص بادرنجبویه برای پوست، خواص بادرنجبویه برای کودکان، خواص بادرنجبویه برای مغز، بذر بادرنجبویه، کاشت بذر بادرنجبویه، زمان کاشت بذر بادرنجبویه، نحوه کاشت بذر بادرنجبویه،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.