دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF ماهنامه کاکتوس

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی ماهنامه کاکتوس

ماهنامه کاکتوس به سردبیری فرزانه تقدیری، شامل داستان‌های کوتاه، داستانک، دل‌نوشته، معرفی نویسنده‌های بزرگ، معرفی کتاب‌های نویسندگان بزرگ و معرفی رمان‌های ایرانی و مطالب دیگر می‌باشد‌.

در بخشی از ماهنامه کاکتوس می‌خوانیم:

همیشه مادرش می‌گفت: «پرواز، ترس ندارد»، اما جوجه عقاب گوش نمی‌داد. مادر روزها برای پیدا کردن غذا به صحرا و می‌رفت و موش و خرگوش، مار و مارمولک شکار می‌کرد و برای جوجه‌اش می‌آورد. گاهی جوجه عقاب به لبه‌ی صخره می‌رفت و خودش را مثل یک توپ پر در هم مچاله می‌کرد و سرش را داخل پر و بالش فرو می‌برد و پنجه‌های تیز و برنده‌اش را محکم به لبه‌ی صخره قفل می‌کرد و می‌نشست و به پرنده‌هایی که در آسمان پرواز می‌کردند نگاه می‌کرد. او به جوجه شاهین که همسایه‌شان بود گفته بود: «خیلی دلم می‌خواهد مثل مامان عقاب، بال‌هایم را باز کنم و از آن بالا زمین را نگاه کنم اما از ارتفاع می‌ترسم.»

کلمات کلیدی: نقد و بررسی داستان، تحلیل داستان، نقد و بررسی رمان، تحلیل رمان، ماهنامه کاکتوس، ادبیات داستانی، بررسی آثار ادبی، مجله داستانی، دانلود مجله رایگان، مجلات رایگان، ماهنامه رایگان، pdf مجله، داستان کوتاه، داستان کوتاه ایرانی، دانلود داستان کوتاه، دلنوشته، معرفی رمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.