دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب شغل خسته‌ کننده‌ام، نامزد سابقم و همه بدبختی‌های دیگر من

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب شغل خسته‌ کننده‌ام، نامزد سابقم و همه بدبختی‌های دیگر من

ماری واری در کتاب شغل خسته‌ کننده‌ام، نامزد سابقم و همه بدبختی‌های دیگر من، داستان کمدی و عاشقانه‌ی دختری به نام ژولیت را به تصویر می‌کشد که زندگی ایده‌آلی داشت اما به ناگهان همه چیز زیر و رو می‌شود و او مجبور می‌شود با بزرگترین ترس خود روبه‌رو شود.

شنیده‌اید یک نفر در عرض یک روز بیچاره شود؟ خب این دقیقاً‌ چیزی‌ست که برای شخصیت اصلی رمان شغل خسته‌کننده‌ام، نامزد سابقم و همه بدبختی‌های دیگر من اتفاق افتاد. ژولیت شغل نامطلوبی در یک شرکت مواد شوینده داشت که البته از آن متنفر نبود و خب همین کافی بود تا از آن استعفا ندهد. زیرا که این شغل به او اجازه می‌داد نیکولا، همسر آینده و پدر بچه‌هایش را حمایت و تأمین کند... او شاد و خوشبخت با نامزدش زندگی می‌کرد و بی‌راه نیست اگر بگوییم هر آن چیزی که برای یک زندگی نسبتاً نرمال نیاز است، در اختیار داشت.

اما طی یک روز تمام زندگی‌اش از این رو به آن رو شد و همه‌چیز تغییر کرد. در حالی که لایق گرفتن ترفیع بود، بخاطر اشتباهی سهوی از کارش اخراج شد. عصر، هنگامی که از سر کار به آپارتمانش باز می‌گشت، چمدانی جلوی در خانه دید: نامزدش قصد داشت او را ترک کند و به رابطه‌شان خاتمه ببخشد. و این‌گونه بود که در کمتر از بیست و چهار ساعت زندگی ژولیت ویران شد!

در بخشی از کتاب شغل خسته‌ کننده‌ام، نامزد سابقم و همه بدبختی‌های دیگر من می‌خوانیم:

ژولیت؟ ژولیت؟

ژولیت چشمانش را باز کرد و همین حرکت کوچک هم باعث می‌شد دلش بخواهد فریاد بکشد. کرت با حالتی نگران روی او خم شده بود. احساس می‌کرد مثل مرغی شده است که روی اجاق گذاشته باشند و هر سانتی‌متر از پوستش به‌شدت می‌سوخت. با حرکتی ناگهانی از جایش بلند شد. اصلاً چقدر خوابیده بود؟ کرت دستش را دراز کرد تا به او کمک کند از جا بلند شود. کوچک‌ترین تماسی برایش دردآور بود.

دو ساعته اینجایی! حالا مثل یه خرچنگ قرمز می‌شی.

کلمات کلیدی: رمان رمانتیک خارجی، داستان و رمان طنز، ادبیات فرانسه، داستان و رمان عاشقانه خارجی، مجموعه ادبیات جهان، دانلود رمان عاشقانه، رمان کمدی عاشقانه، رمان رمانتیک،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.