دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب برگ بو؛ برگتاج قهرمانان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب برگ بو؛ برگتاج قهرمانان

کتاب برگ بو؛ برگتاج قهرمانان نوشته‌ی اسماعیل پورکاظم، مصارف دارویی، غذایی، ترکیبات شیمیایی، اکولوژی و بسیاری دیگر از موارد این گیاه پرخاصیت را به طور کامل همراه با تصاویر شرح می‌دهد.

در بخشی از کتاب برگ بو؛ برگتاج قهرمانان می‌خوانیم:

از برگ‌های «برگ بو» در اروپا، حوزه مدیترانه، آمریکای شمالی و مکزیک به عنوان عامل ایجاد عطر و طعم در طی مراحل آماده سازی برخی از غذاها از جمله گوشت و ماهی بهره می‌گیرند.

استفاده‌های غذائی «برگ بو» عمدتا از برگ‌های خشک و پودر حاصل از آن‌ها صورت می‌پذیرند زیرا برگ‌های سبز آن به سبب خشبی بودن می‌توانند برای دستگاه گوارش از جمله: گلو، مری و روده‌های افراد خطر آفرین باشند.

کلمات کلیدی: برگ بو، برگ بو برای چی خوبه، نام دیگر برگ بو، برگ بو برای چه غذایی خوبه، برگ بو چیست با عکس، خواص برگ بو، مضرات برگ بو، فواید برگ بو، خاصیت برگ بو، خواص برگ بو برای لاغری، طرز استفاده از برگ بو، خواص برگ بو در طب سنتی، روش استفاده از برگ بو، از برگ بو در چه غذاهایی استفاده میشود، موارد مصرف برگ بو، برگ بو چیه، برگ بو برای مو،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.