دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب دل به دریا سپردن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب دل به دریا سپردن

کتاب دل به دریا سپردن نوشته‌ی افشین صفرنیا، داستانی با مضمون روانشناسی است که مبارزه‌ی پلیدی و نیکی را مورد تحلیل قرار می‌دهد.

در جهانی که همه به دنبال خلق بهترین‌ها هستند و حس‌های همکاری و همدلی را تشویق می‌نمایند. در این میان عده‌ای از ساکنان بعضی سرزمین‌ها در جور و جفا و ستم کسانی هستند که حس خشونت و اعمال شنیع بر ضد انسانیت و همکاری و همدلی را خواهان و در گسترش آن نیز از هیچ ابزاری فروگذار نمی‌گردند.

در بخشی از کتاب دل به دریا سپردن می‌خوانیم:

همگان تصمیم خود را گرفته‌اند و باید برای تغییر و روند ایجاد فرصت‌هایی که در آن همگان با آرامش خاطر در پی تغییر وضعیت خویش باشند گام گذاشت. در چنین فضایی از تأیید همگانی، فرصتی ایجاد گردیده که دل به دریا زنند و ماهی‌های خود را آن جا صید نمایند و برای آینده‌ای حاکی از فرصت‌های تازه برنامه ریزی نمایند. چون دریا بسان زیبارویی نامهربان است و هر لحظه امکان دارد چهره دیگری از خود به نمایش بگذارد. در ساحل آرامش باید به اندیشه طوفان عظیم در دل دریا بود و این صرفا با برنامه ریزی و آینده نگری حاصل می‌گردد.

کلمات کلیدی: دانلود رایگان داستان روانشناسی، دانلود pdf داستان روانشناسی، دانلود رایگان داستان، دانلود رایگان داستان ایرانی، داستان روانشناسی مثبت، داستان انگیزشی روانشناسی، داستان های جالب روانشناسی، کتاب داستان های روانشناسی، رمان روانشناسی رایگان، دانلود کتاب روانشناسی رایگان pdf، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، pdf داستان رایگان، داستان فارسی، داستان فارسی، دانلود pdf کتاب دل به دریا سپردن، دانلود رایگان کتاب دل به دریا سپردن، دانلود پی دی اف کتاب دل به دریا سپردن، کتاب دل به دریا سپردن پی دی اف، کتاب دل به دریا سپردن pdf، دانلود داستان ایرانی، داستان روانشناسی، داستان و رمان روانشناسی، داستان رایگان روانشناسی، دانلود پی دی اف داستان روانشناسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.