دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود

کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود نوشته‌ی توشیکازو کاواگوچی، داستان جذاب و تخیلی کافه‌ای را روایت می‌کند که می‌تواند افراد را با قوانینی منحصر به فرد به گذشته برگرداند.

کافه‌ای قدیمی در یکی از محلات کوچک توکیو، با تمام کافه‌های دنیا فرق دارد. این کافه‌ی منحصر به فرد قهوه‌ای ویژه سرو می‌کند که مشتریان با آن می‌توانند سفر در زمان را تجربه کنند. بازگشت به گذشته یکی از حسرت‌هایی‌ست که به نوعی همه‌ی انسان‌ها در دوره‌ای از زندگیشان تجربه می‌کنند؛ حالا در توکیو کافه‌ای وجود دارد که این رویا را محقق می‌کند، اما با قوانین خودش!

در بخشی از کتاب پیش از آنکه قهوه‌ات سرد شود می‌خوانیم:

تابستان آن سال، موج گرمایی ژاپن را فراگرفته بود. درجۀ دما دائماً در سراسر کشور اعلام می‌شد. هر روز تلویزیون از هوای غیرعادی می‌گفت و غالباً به گرمایش جهانی اشاره می‌کرد. فوساگی مرخصی گرفته و باهم به خرید رفته بودند. روز واقعاً گرمی بود. به‌قدری گرم بود و چنان از این گرما اذیت شده بودند که فوساگی درخواست کرد به جایی خنک پناه ببرند و باهم دنبال جای مناسبی، مثل یک کافه گشتند. مسئله اینجا بود که همه همین فکر را کرده بودند. هیچ‌کدام از کافه‌ها یا رستوران‌های خانوادگی که داخلش قدم می‌گذاشتند، جای خالی نداشتند.

کلمات کلیدی: داستان و رمان علمی و تخیلی، خرید کتاب پیش از آنکه قهوه ات سرد شود، رمان پیش از آنکه قهوه ات سرد شود، رمان فانتزی، رمان فانتزی تخیلی، دانلود داستان فانتزی، سبک رئالیسم جادویی، رمان رئالیسم جادویی، رمان ژاپنی، ادبیات ژاپن، Before the Coffee Gets Cold، Toshikazu Kawaguchi،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.