دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب تمدن و مدیریت جهانی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب تمدن و مدیریت جهانی

کتاب تمدن و مدیریت جهانی نوشته‌ی علی بیرانوند رسا، یک داستان عاشقانه میان پسری به نام فدر و دختری به اسم هانا در کشور فرانسه و مملو از بحث‌های علمی و اجتماعی جالبی است که شما را در دنیای جالبی غرق می‌کند و مطالعه‌ی آن قطعا خالی از لطف نیست.

در این کتاب نویسنده تلاش کرده تا در قالب یک داستان آموزشی، مبانی مدیریت کلان تمدن بشری را ترسیم کند و نقدها و ایرادات خود را بر مکاتبی چون ناسیونالیسم، فاشیسم، یک جانبه گرایی و ترامپیسم، فرقه‌های سلفی، گروه‌های تکفیری و افراط گرا بیان نماید.

در بخشی از کتاب تمدن و مدیریت جهانی می‌خوانیم:

برای ایجاد صلح بین مردم، علاوه بر ورزش، از هنر هم میشه کمک گرفت چرا که دیدن آثار هنری، مردم فرو دست و بالا دست رو در یک لذت مشترک سهیم می‌کنه و اون‌ها رو تا حدی آشتی میده. همین طور موسیقی‌های حماسی، جشن‌ها، اپراها و بزرگ داشتن افرادی که اراده و جسارت مردم رو تقویت می‌کنند.

البته اونچه که اون‌ها رو منظم‌تر و مسئولیت‌پذیرتر هم می‌کنه، دیدن نظم و وظیفه شناسی سیستم تمدنیه. اگر مأمورین تمدن از نظر نظم و رسیدگی به مردم و عدم فساد اسوه باشند می‌تونن با قدرت نفوذی که از این راه به دست میارن اعتماد مردم رو جلب کرده و زمختی و بی روحی قوانین تمدن رو کاهش بدن.

کلمات کلیدی: دانلود داستان ایرانی، داستان کوتاه تمدن و مدیریت جهانی، دانلود داستان کوتاه تمدن و مدیریت جهانی، دانلود داستان کوتاه تمدن و مدیریت جهانی برای ایفون، داستان های کوتاه، داستان کوتاه، دانلود داستان کوتاه، داستان ایرانی، pdf داستان رایگان، داستان فارسی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.