دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیر قرآن گفت ... قرآن و مسلمان مدرن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیر قرآن گفت ... قرآن و مسلمان مدرن

هدایت الله ذاهب در کتاب پیر قرآن گفت ... قرآن و مسلمان مدرن، داستان جوان مدرن و ثروتمندی را روایت می‌کند که از لحاظ معنوی تشنه و فقیر است؛ جوانی که در پهلوی تشنگی معنوی، ده‌ها سؤال دارد و جواب آن را از منبعی می‌خواهد که قلبش با آن سکون و قرار یابد.

سرانجام عنایت حق جل جلاله دستش را می‌گیرد و پیر قرآن را خضر گونه به سراغش می‌فرستد، تا هم سؤالاتش را جواب دهد و هم به نور قرآن در درونش قیامت جست‌وجو را برپا کرده و ذوق طلب را زنده گرداند.

در روزگاری زندگی می‌کنیم که گرفتاری‌ها و مشغله‌های زندگی مدرن و عصر تکنولوژی، اکثریت قاطع را از راه‌های مختلف، به شیوه‌های گوناگون و به سرگرمی‌های متنوع سوق داده و این وضعیت طی سالیان دراز اندک اندک ما را از منبع آب حیات یعنی قرآن عظیم الشأن دور کرده است. این فاجعه در نسل کنونی بیش از پیش دیده می‌شود، طوری که با وجود تشنگی مفرط برای معنی و معنویت و خستگی جان‌گداز ارواح برای آرامش، از داروخانه‌ای که در بغل دارند بی‌خبر و بی‌نصیب، شب و روز می‌گذرانند.

این کتاب نقاب از چهرۀ همین واقعیت برمی‌دارد و در قالب یک داستان، واقعیت همین نسل تشنه لب امروزی را به تصویر می‌کشد.

کلمات کلیدی: انواع اعجاز علمی قرآن، سوالات دینی جوانان، سوالات مبهم دینی، هدایت خداوند در قران، انواع هدایت خداوند، معنی تکاثر در قرآن، معنی تکاثر، فرق علم و دین، مکمل بودن علم و دین، جهنم چیست، توصیف جهنم،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.