دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب راز آیینه کیمیاگر

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب راز آیینه کیمیاگر

افشین آزادفر در کتاب راز آیینه کیمیاگر، با مطرح کردن مباحثی عرفانی به شما کمک می‌کند تا به طلای وجودتان پی ببرید و آن را کشف کنید و مس وجودتان را تبدیل به طلا نمایید.

به عقیده افشین آزادفر انتها و بن‌بست مقطعی در هر موضوعی نعمت بسیار بزرگی است، برای دسترسی به حرکت و تحول تازه و رسیدن به هر خواسته و هدفی احتیاج به ابزار انتهایی آن را دارد. هر شخصی نسبت به باورهایش، پایان و بن‌بستی را برای خودش تعریف می‌کند، به عنوان مثال باید چیزی خراب و ویران شود تا دوباره و بهتر و کامل‌تر از قبل ساخته شود. 

در بخشی از کتاب راز آیینه کیمیاگر می‌خوانیم:

روزگار غریب و ناآشنایی است، این روزها، روزگاری که ظلم ستیزی، بی‌عدالتی و بی‌معرفتی، منجر‌ به از دست رفتن ایمان شده است. باید برای فردایمان کاری کنیم، برای لحظۀ دیدار خالقمان، بالاخره همه به دیدار خدا خواهیم رفت بدون شک و تردید، متأسفانه شیطان‌پرستی، بی‌ایمانی‌، دَجال‌بازی خیلی از انسان‌ها را به سمت خودشان جلب کرده‌ و با وسوسه و لذت‌پرستی، آن‌ها را به راه‌های بن‌بست و تاریک یعنی هیچ و پوچ می‌کشاند. حال وظیفۀ ماست که به کمک و یاری هم‌نوعان خویش بشتابیم. این یک تعهد اخلاقی، فطری و باطنی است.

کلمات کلیدی: عرفان، دانلود کتاب عرفانی، معرفت شناسی، ارتباط با خدا، سلوک عرفانی، عرفان اسلامی، شبه عرفان، دین اسلام، تصوف، معرفت نفس، مفهوم آیینه کیمیاگری، تفکر در عالم خلقت، خداشناسی، شناخت روح، فلسفه ی عرفان، کتاب راز آئینه کیمیاگر،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.