دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب مکانیک شکست با تکیه بر کنترل خستگی و خزش در سازه‌ها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب مکانیک شکست با تکیه بر کنترل خستگی و خزش در سازه‌ها

کتاب مکانیک شکست با تکیه بر کنترل خستگی و خزش در سازه‌ها نوشته‌ی ایمان الیاسیان، به بررسی تخریب سازه‌ها در علم عمران می‌پردازد.

خستگی نوعی از تخریب است و هنگامی مشاهده می‌شود که نیروی اعمالی دینامیک است و مقادیر بردار نیروی (مقدار وجهت و راستا) اعمالی با گذشت زمان عوض می‌شود، تخریب قطعه در تنش‌هایی کمتر از تنش تسلیم و استحکام کششی می‌شکند.

تخریب بعد از تعداد نوسانات طولانی نیروی اعمالی صورت می‌گیرد و بنابراین ممکن است مدت زمانی طول بکشد تا قطعه بشکند. شکست از طریق پدیده خستگی مانند شکست ترد است و قطعه قبل از شکست تغییر شکل قابل مشاهده زیادی نشان نمی‌دهد و شکست از طریق خستگی با جوانه زنی و رشد ترک همراه است و سطح مقطع شکست عمود بر تنش اعمالی است.

کلمات کلیدی: آموزش مکانیک شکست، اصول مکانیک شکست، بهترین کتاب مکانیک شکست، افزایش عمر خستگی، مکانیک شکست و خستگی، ازمون های خستگی، عوامل موثر بر خزش، خستگی در سازه، خزش خستگی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.