دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب لئوسان، دختر آسمان

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب لئوسان، دختر آسمان

کتاب لئوسان، دختر آسمان اثر نورمن ویتمن، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعددی برای درک بهتر مطالب آراسته شده است، در صدد آماده سازی ذهنی کودکان و نوجوانان فارسی زبان با معضل کودکان بدسرپرست می‌باشد.

حمایت از کودکان بدسرپرست در قصّه‌ها:

جوامع انسانی از واحد خانواده تشکیل یافته‌اند و هر واحد خانواده نیز بطور معمول دارای اعضائی چون پدر، مادر و فرزندان است گواینکه انواع دیگری از واحد خانواده را در جوامع امروزی می‌توان برشمرد. 

خانواده‌ها همیشه دارای تمامی اعضای خویش نیستند لذا ممکن است به دلایلی چون حوادث طبیعی، تصادفات، جنگ‌ها، بیماری‌های لاعلاج و حتی طلاق جزئی از اعضای خویش را از دست بدهند. 

چنین خانواده هائی که به هر نحو آسیب دیده اند، با درصدهای متفاوتی دچار معضلات متنابهی خواهند بود ولیکن بیشترین مسائل و دشواری‌ها نصیب کودکان چنین خانواده هائی می‌گردد و آن‌ها به مسیرهای ناخواسته‌ای نظیر: دست کشیدن از تحصیل، کارهای خیابانی، دزدی، قاچاق، پادوئی و خدمات جنسی رو می‌آورند، تا بتوانند امورات و احتیاجات روزمرۀ خویش را بگذرانند گواینکه در برخی خانواده‌ها که تمامی اعضای خویش را دارند، تحت عنوان خانواده‌های بدسرپرست چنین عواقبی مترتّب است. 

در بسیاری از کشورهای پیشرفتۀ امروز جهان بر عهدۀ دولت‌ها قرار دارد که امورات اعضای آسیب پذیر خانواده‌ها بویژه زنان و کودکان را سرپرستی و هدایت نمایند. 

کلمات کلیدی: کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، Lu، San، Daughter of heaven، Norman Pitman، کتاب لئو، سان، دختر آسمان، کتاب داستان کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.