دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب آقا و خانم ترشی فروش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب آقا و خانم ترشی فروش

کتاب آقا و خانم ترشی فروش نوشته‌ی فلورا استیل، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم که به تصاویر متعدد و مناسبی مُنضَم گردیده است، می‌تواند کودکان و نوجوانان فارسی زبان را با برخاستن پس از هر افتادن و رویشی دوباره پس از هر واماندگی و محدودیت آشنا سازد.

ورشکستگی و آغاز دوبارۀ زندگی در قصّه‌ها:

زندگی انسان‌ها از دوران غارنشینی تا عصر حاضر همواره دچار فراز و نشیب‌های بسیاری بوده است و لاجرم افراد جامعه نیز دوره‌های مختلفی از موفقیّت و شکست، بیماری و سلامتی، برد و باخت، بی پولی و پولداری را در طول زندگی خویش تجربه نموده‌اند. 

زندگی افراد جامعه هیچگاه نمی‌تواند سراسر قرین موفقیّت و پیروزی باشد لذا افراد در کسب حداکثر توفیق و رضایتمندی نیازمند: شناخت استعداد، برنامه ریزی کارآمد، تدارک کافی، تلاش و پیگیری خواهند بود ولیکن با همۀ این موارد باز هم به سبب مداخلۀ عوامل ناخواسته و غیر قابل کنترل باید انتظار بروز خطر و شکست را داشته باشند، تا دچار وازدگی و اضمحلال نگردند. 

عالمان از قدیم الایام گفته‌اند که انسان‌ها باید سنگ زیرین آسیاب باشند و هر شکست و بی بهرگی را نردبان و فرصتی برای پیروزی‌های آتی خویش قرار دهند و هر لحظه و امکانی را مُغتنم بدانند. البته موفقیّت در زندگی خواهان شرایطی است که باید کاملاً به آن‌ها توجّه شود.

کلمات کلیدی: کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، Mr and Mrs Vinegar، Flora Steel،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.