دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پسرکی با یک صدف کوچک

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پسرکی با یک صدف کوچک

کتاب پسرکی با یک صدف کوچک اثر کورنلیوس ماتیوس، با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم و مُنضم به تصاویر مناسب در صدد آگاهی و هشدار دادن به کودکان و نوجوانان فارسی زبان نسبت به مخاطرۀ کرۀ زمین در صورت انجام رفتارهای غیر مسئولانه می‌باشد.

پیشبینی نابودی ساکنین زمین در قصّه‌ها:

پیشبینی مخاطرات بسیار بزرگ برای کره زمین و حتی ساکنین یک قاره، کشور و یا یک منظقه از دیرباز در ذهن انسان‌ها وجود داشته است زیرا بارها در بُرهه‌هائی از تاریخ شاهد نابودی گروه‌های بسیاری از مردمان و فرهنگ‌های آنان در اثر هجوم اقوام غارتگر، آتشسوزی‌های عظیم، زلزله‌های ویرانگر، سیل‌ها و غیرو بوده‌اند.

بنابراین برخی از افراد در این میان در صدد آگاهی دادن سایرین با تکیه بر قصّه‌ها و افسانه‌ها بر آمده اند، تا با اتخاذ رفتارهای درست و سازنده به حفظ محیط زیست بپردازند و با تحمل افکار و ایده‌های سایرین و پذیرش حق زندگی برای همۀ موجودات زنده مانع نابودی تنها منزلگاه بشریت در جهان هستی گردند.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، داستان بچگانه، داستان کودک، داستان برای نوجوانان، داستان نوجوان، دانلود کتاب کودک، He of the Little Shell، Cornelius Mathews، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، کتاب داستان کودک، کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، قصه های کودکان، کتاب داستان برای نوجوانان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.