دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب درخت سرو کوهی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب درخت سرو کوهی

کتاب درخت سرو کوهی اثر داینا مالوک، برای قرار گرفتن شما در فضای قصه به تصاویر مناسبی آراسته شده است و انتظار می‌رود که از جنبۀ آموزشی و سرگرمی برای کودکان و نوجوانان فارسی زبان مفید واقع گردد.

موضوع نامادری در قصه‌ها و افسانه‌ها:

یکی از موضوعاتی که در زندگی انسان‌ها رخ می‌دهد همانا مسئله مرگ یکی از والدین در خانواده‌های دارای فرزند می‌باشد و در این میان جایگزین شدن فرد متوفی در بسیاری از موارد به سادگی مورد پذیرش فرزندان قرار نمی‌گیرد. لذا این مشکل به علاوۀ تبعیضی که اعضاء جدید بطور خواسته یا ناخواسته بین فرزندان خودشان و فرزندان قبلی شریک زندگی قائل می‌شوند همواره در قصّه‌ها به وفور مورد توجّه قرار می‌گیرند و بحث در مورد آن‌ها همیشه در گفتگوهای جمعی نیز بسیار داغ می‌باشد. 

رفتارهای نامادری در قصّه‌ها عموماً ناشایست و بدور از انصاف قلمداد می‌گردند و فرزند یا فرزندان پیشین شوهر بگونه‌های مختلفی توسط نامادری تحت آزار و اذیت قرار می‌گیرند، تا هر چه بیشتر شنوندگان قصه‌ها را تحت تأثیر قرار دهند و لاجرم برای اینکه رضایت مخاطبین جلب شود می‌بایست نامادری به طریقی تأدیب گردد و به جزای خویش برسد. 

حال در واقعیت چنین موضوعاتی تا چه میزان وجود دارند، شاید عمدتاً به رفتارهای اجتماعی و اخلاقی افراد و جمعیت‌ها بستگی داشته باشد و عمومیت نیابد امّا به هر صورت جزئی از قصّه‌ها شده‌اند. 

کلمات کلیدی: کتاب کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، The Juniper Tree، Dinah Mulock، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان درخت سرو کوهی، کتاب داستان درخت سرو کوهی، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.