دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان MP3 کتاب صوتی قصه‌های حال خوب کن

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب صوتی قصه‌های حال خوب کن

کتاب صوتی قصه‌های حال خوب کن دربردارنده‌ی چند داستان کوتاه، جذاب و شیرین ایرانی و خارجی است که با صدای دل‌نشین فریبا اکبری روایت شده‌اند. این اثر نگاه تازه‌ و روشنی از زندگی را در مقابل چشمان شما می‌گذارد.

در حال حاضر تمدن‌ها پیشرفته شده‌اند و همین‌طور در حال پیشرفت‌اند. دوران کودکی ما پایان یافته است، اما نیاز به داستان و داستان‌گویی در ما هنوز وجود دارد؛ با اینکه امروزه در دنیای پیرامون، دغدغه‌های بسیار، فرصت زیادی برای داستان‌گویی و شنیدن داستان برایمان نگذاشته‌اند.

کلمات کلیدی: داستان ایرانی، دانلود داستان کوتاه، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، دانلود داستان اجتماعی، دانلود مجموعه داستان، مجموعه داستان، داستان های کوتاه، دانلود کتاب داستان اجتماعی، داستان اخلاقی، داستان کوتاه خارجی، داستان خارجی،

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.