دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب جنایی صندلی

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب جنایی صندلی

کتاب جنایی صندلی داستانی کوتاه و پلیسی به قلم محمدعلی قجه است که خواندن آن به گروه سنی 15- توصیه نمی‌شود.

شهر مرسر شهری آرام است که اداره پلیس آن کمتر درگیر اتفاقات و حوادث می شود. اما در یک روز بارانی درست زمانی که گمان می‌کنید همه چیز زیبا و دل‌انگیز است، ناگاه خبر قتل‌های زنجیره‌ای قاتلی هولناک، آرامش همه را بر هم می‌زند و زوج پلیسی با نام‌های دانلد و رابرت درگیر این پرونده خونبار می‌شوند. در این میان هر ثانیه می‌تواند سرنوشت‌ساز و حیاتی باشد. هنگامی که بدانید فرزندتان در چنگ قاتل برای زنده ماندن فرصتی ندارد! 

در بخشی از کتاب صندلی می‌خوانیم:

رئیس پلیس از جایش برخاست و با خشم گفت: پس عجله کن، ما وقت زیادی نداریم رابرت، من نمی‌تونم منتظر کشته شدن بچه بعدی باشم، باشه من این پرونده رو به کارآگاه دانلد می‌دم، اما... تو رو به خدا فقط اونو کمکش کن، باشه؟

رابرت که می‌دید رئیس پلیس نیاز به کمک جدی او دارد با تردید پاسخ داد: بله قربان. من به ایشون کمک می‌کنم، اما می‌ترسم که این جنایت‌ها ادامه پیدا کنه و ما از اون قاتل لعنتی عقب بمونیم، اون‌وقت همین مردم ما رو زنده نمی‌ذارن.

رئیس پلیس کارتر تلفنش را برداشت و به منشی دستور داد موضوع را سریعاً به کارآگاه دانلد اطلاع دهد و سپس به رابرت گفت: ببین، این جنایت‌ها باید سریعاً متوقف بشه، من واقعاً نمی‌دونم جواب والدین بچه‌ها رو که تکه تکه شدن چی بدم؟ حالام فوراً آماده شو، برو محلی رو که اجساد پیدا شدن مو به مو بگرد، حتماً اونجا چیزی پیدا می‌شه که به ما کمک کنه.

کلمات کلیدی: دانلود کتاب صندلی، دانلود داستان، دانلود داستان صندلی پی دی اف، داستان فارسی، دانلود داستان ایرانی، داستان ایرانی، داستان جنایی، داستان پلیسی، دانلود داستان هیجان انگیز، دانلود داستان جنایی، pdf داستان رایگان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.