دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پیرزن و خوکش

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پیرزن و خوکش

این کتاب شامل دو داستان با عناوین پیرزن و خوکش اثر فلورا استیل و ببر محجوب اثر نورمن پیتمن با ترجمه و تدوین اسماعیل پورکاظم می‌باشد، می‌تواند برای آموزش و سرگرمی کودکان و نوجوانان فارسی زبان مفید واقع گردد.

حیوانات گروهی از مخلوقات هستند که نقش بارزی در چرخه زیستی اکوسیستم‌های طبیعی بر عهده دارند. حیوانات مختلف دارای ویژگی‌ها و فوائد گوناگونی هستند ولیکن برخی از این صفات به عنوان ویژگی‌های بارز آن‌ها شناخته می‌شوند. حیوانات در گذر تاریخ توانسته‌اند، نقش مهمی در زندگی انسان‌ها بازی نمایند و به عنوان: دوست، یاور و غذا برای بشر مطرح باشند.

ویژگی‌های حیوانات گذشته از اینکه برای تبیین نقش آن‌ها بکار می‌روند ولیکن در قصه‌ها و داستان‌ها اغلب به شکل استعاره و کنایه برای برشمردن و نشان دادن برخی از خصوصیات انسانی نیز کاربرد یافته‌اند. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به: شتر (کینه‌جویی و مقاومت به کم آبی)، هُدهُد (پیام رسان شادی)، کلاغ و زاغ و بوف (پیام‌رسان بدبختی و ویرانی)، گرگ (درندگی)، گاو نر (قدرت)، گاو ماده (منفعت رسانی)، شیر (شجاعت)، موش (جمع کنندگی)، مار (خیانت)، روباه (زرندگی و حیله‌گری)، اسب (نجابت)، سگ (وفاداری)، کفتار (همکاری، درنده خویی و رام نشدن)، عقرب (ضرر رسانی به خویش و بیگانه)، خرس (دوستی نافرجام)، آهو و گوزن (گریز)، گربه (ملوس بودن)، پرستو و لک لک (کوچ و مهاجرت) و نظایر آن‌ها اشاره نمود.

کلمات کلیدی: The Old Woman and Her Pig، Flora Steel، کتاب داستان کودک، داستان بچگانه، قصه های کودکان، داستان نوجوان، داستان برای نوجوانان، کتاب داستان برای نوجوانان، دانلود pdf کتاب داستان های کودکانه، دانلود کتاب داستان کودکانه برای اندروید، دانلود کتاب داستان کودکان به صورت pdf، داستان کودک، دانلود کتاب داستان کودکان، دانلود کتاب کودک، کتاب کودک،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.