دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پینترست چیست و شیوه کار با آن چگونه است؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پینترست چیست و شیوه کار با آن چگونه است؟

کتاب پینترست چیست و شیوه کار با آن چگونه است؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، به بررسی یکی از شبکه‌های اجتماعی محبوب می‌پردازد.

شبکه‌های اجتماعی مبتنی بر تصاویر محبوب‌تر هستند، چرا که هر تصویر می‌تواند هزاران سخن را بیان کند. پینترست یکی از این شبکه‌های اجتماعی است که حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. این کتاب را بخوانید تا ببینید پینترست چیست و چگونه کار می‌کند.

در بخشی از کتاب پینترست چیست و شیوه کار با آن چگونه است؟ می‌خوانیم:

پینترست نام یکی از شبکه‌های اجتماعی اشتراک گذاری تصاویر است، با اینکه Pinterest امکانات فراوانی دارد، اما هنوز آنطور که باید بین ایرانی‌ها جا نیفتاده، شاید دلیل این اتفاق محبوبیت بیش از حد اینستاگرام در ایران باشد. 

پینترست جایی برای پین کردن تصاویر مورد علاقه یا اشتراک گذاری آن با دوستان است. اما به هیچ وجه طرز کارش مثل اینستاگرام نیست. در پینترست می‌توانید هر تصویری که می‌خواهید را پین کنید یا اینکه بوردهای مخصوصی بسازید و تصاویر مرتبط را در یک بورد قرار دهید. این ابزار تحت وب با وب سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی دیگر تعامل کامل دارد و می‌توانید در هر جایی از وب تصاویر را به لیست علاقه مندی‌هایتان بیفزاید. 

اگر دنبال تصاویر زمینه با کیفیت برای موبایل یا لپ‌تاپ‌تان هستید، پینترست می‌تواند شما را در رسیدن به این هدف یاری کند. اگر دنبال دستور پخت یک غذای مخصوص یا تزیین خانه‌تان به سبکی جدید هستید می‌توانید از پینترست کمک بگیرید. 

در پینترست می‌توانید به تعداد نامحدود آلبوم عکس داشته باشید و تصاویر را در هر اندازه‌ای به آن جا اضافه کنید. بدون آنکه کیفیت تصاویر پایین بیاید. این شبکه اجتماعی امکانات بی‌نظیری برای کسب و کارها فراهم آورده تا بتوانند برند و کارهایشان را بهتر در معرض نمایش قرار دهند. 

در پینترست می‌توانید در مورد هر چیزی که بخواهید ایده‌های بسیاری بیابید، کافیست کلمه‌ای کلیدی را سرچ کنید، تا به دنیایی از تصاویر مرتبط دست یابید. روی هر تصویر که کلیک کنید به صفحه‌ای جدید هدایت می‌شوید که آن جا هم تصاویری مشابه به شما نمایش داده می‌شود. در واقع می‌شود گفت پینترست جستجوگری قوی است، که نتایجش را بر اساس تصاویر ارائه می‌دهد. 

می‌خواهید دکوراسیون اتاق کارتان را بچینید یا آنکه کیک تولدتان را خلاقانه طراحی کنید؟ پینترست ایده‌هایی برایتان دارد، کافیست تا وارد این دریای تصاویر شوید. هر چقدر هم سخت‌گیر باشید می‌توانید چندین طرح پیدا کنید که نظرتان را جلب کند.

کلمات کلیدی: شبکه پینترست چیست، پینترست چیست، آپلود عکس در پینترست، پینترست چیه، برنامه ی پینترست چیست،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.