دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

کتاب‌های مرتبط

مشاهده همه »
کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟

کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ نوشته‌ی مهران منصوری فر، روش صحیح درج پست مهمان را بررسی می‌کند و پیشنهاداتی در این زمینه ارائه می‌دهد.

سال‌هاست متخصصان سئو با روش‌های مختلف اقدام به دریافت بک لینک از سایر وب سایت‌ها می‌کنند. با گذر زمان و پیشرفته‌تر شدن الگوریتم‌های گوگل، بسیاری از این روش‌ها منسوخ شده، اما روش‌های دیگری جایگزین شده‌اند. پست مهمان «guest posting» یکی از این روش‌هایی است، که وبمستر‌ها به کمک آن می‌توانند، بک لینک رایگان بسازند. این روش نیز مثل تبادل لینک، فروم‌ها و شبکه‌های اجتماعی قواعد، مزایا و معایب مختص به خود را دارد.

در بخشی از کتاب پست مهمان و پست مهمان معکوس چیست و چه تاثیری بر سئو دارد؟ می‌خوانیم:

به هر محتوایی که در یک وب سایت منتشر می‌شود، یک پست می‌گویند. هر پست می‌تواند شامل متن نوشتاری، تصویر، ویدئو، فایل صوتی، اینفوگرافیک یا هر محتوای دیگر باشد. تولید محتوای ارزشمند کار چندان ساده‌ای نیست! معمولاً وب سایت‌های معتبر برای تولید و انتشار محتوای ارزشمند، یک یا چند نویسنده، گرافیست و تولید کننده محتوا استخدام می‌کنند. در واقع محتوا در دنیای وب خدایی می‌کند و بدون وجود آن عملاً وب سایت‌ها قادر به رقابت سالم نیستند!

احتمالاً می‌پرسید که پست مهمان چیست؟ بسیاری از سایت‌ها وجود دارند، که به کاربران اجازه می‌دهند، تا در آن عضو شده و بتوانند محتوای تولیدی خود را منتشر کنند. به ازای هر پست که کاربران در سایت قرار می‌دهد، برای پاداش اجازه لینک دادن به سایت خودشان را دارند. از این رو بسیاری از افراد برای اینکه برای سایت‌شان بک لینک رایگان فراهم کنند، به سراغ این گونه سایت‌ها می‌روند.

کلمات کلیدی: درج پست مهمان، ارسال مقاله به عنوان پست مهمان، گذاشتن پست مهمان، ارسال پست مهمان رایگان، سایت های پست مهمان، نوشتن پست مهمان،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.