دسته‌بندی کتاب‌ها
آپلود کتاب

دانلود رایگان PDF کتاب بزرگ‌ترین خطرات متداول در بهینه‌سازی فرآیندها

کانال تلگرام کتاب سبز
عضویت

معرفی کتاب بزرگ‌ترین خطرات متداول در بهینه‌سازی فرآیندها

کتاب بزرگ‌ترین خطرات متداول در بهینه‌سازی فرآیندها تألیف هادی شریفی، می‌تواند یک اتفاق بزرگ در کسب و کار شما باشد.

زمانی که سازمانی درگیر فعالیت‌های بهینه‌سازی فرآیند می‌شود، باید از یک سری چالش‌ها و ریسک‌ها اجتناب کند تا پروژه‌های بهینه‌سازی فرآیند موفقی داشته باشند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا این چالش‌ها را کامل شناسایی و در صدد رفع آن‌ها برآیید.

در بخشی از کتاب بزرگ‌ترین خطرات متداول در بهینه‌سازی فرآیندها می‌خوانیم:

بهینه‌سازی فرآیند همیشه باید با مرکز استراتژی یک بنگاه تجارتی ارتباط داده شود. تاش‌هایی که صرف بهینه‌سازی می‌شوند باید هسته فعالیت تجاری یک کمپانی را به واسطه ارائه محصولات و خدمات بهتر، در یک بازه زمانی کوتاه‌تر، با صرف هزینه‌های پایین‌تر و تأثیر محیطی کمتر قوت بخشد.

آنالیز و بررسی فرآیند ارتباط نزدیکی با بهینه‌سازی فرآیند دارد، یعنی یک سری روش‌ها و ابزارهایی که می‌توانند برای آنالیز نتایج فرآیندهای تجاری برای کمک به تصمیم‌گیری‌های یک سازمان به کار گرفته شوند. آنالیز وقایع یک فرآیند به سه بخش تقسیم می‌شود.

کلمات کلیدی: بهینه سازی فرآیند pdf، مدیریت فرایند pdf، بهینه سازی فرآیندهای سازمانی، بهینه سازی فرآیند کسب و کار، بهبود فرایند چیست، بهبود فرایندهای سازمانی، مدیریت فرایند کسب و کار، مهندسی فرایند چیست، مدیریت فرآیندهای سازمانی+pdf، مدیریت فرآیند کسب و کار pdf، مدیریت فرایند کسب و کار چیست؟، فرایند سازمانی چیست، مدیریت فرآیندهای سازمانی،

برای دسترسی قانونی و آسان به بیش از ۵۰،۰۰۰ کتاب الکترونیک و کتاب صوتی فارسی اپلیکیشن کتابراه را، رایگان نصب کنید.

کتابراه، دانلود کتاب الکترونیک و صوتی
مشاهده

دانلود رایگان کتاب با کتاب سبز

کتاب سبز بزرگترین مرجع رایگان دانلود کتاب الکترونیکی با بیش از ۱۰،۰۰۰ کتاب، کتاب صوتی و رمان است. با کتاب سبز در تمامی موضوعات مانند داستان و رمان، مجله، موفقیت و روانشناسی، تاریخی، کامپیوتر، علمی، دانشگاهی، کتاب صوتی و...کتاب برای دانلود قرار داده شده است. دانلود کتاب‌ها با فرمت PDF یا MP3 است. تمامی کتاب‌های موجود با در نظر گرفتن حقوق مولفان برای دانلود رایگان انتشار یافته‌اند. تمامی مولفان می‌توانند کتاب‌ها و مقالات با ارزش خود را برای انتشار رایگان به کتاب سبز ارسال کنند.